.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصويب طرح آزادراه و قطار سريع‌السير گرگان رشت

رئيس جمهوري اسلامي ايران گفت: در جلسه هيئت دولت در استان گلستان طرح آزادراه و قطار سريع‌السير گرگان رشت به تصويب مي‌رسد.

محمود احمدي‌نژاد دقايقي پيش در جمع مردم گرگان اظهار داشت: اين طرح ساحل جنوبي درياي خزر را پوشش مي‌دهد و از طرح‌هاي بزرگ، اساسي و زيربنايي استان است.
وي تصريح كرد: اجراي اين طرح موجبات توسعه و پيشرفت بخش صنعت، كشاورزي و گردشگري شده و توسعه استان را شتاب مي‌بخشد.
وي همچنين با اشاره به مصوبه احداث راه‌آهن گرگان به مشهد در سفر قبلي هيئت دولت به گلستان ادامه داد: پس از تصويب اين طرح در دولت مطالعات طراحي و منابع تامين اعتبار آن مشخص و در سال 1389 عمليات اجرايي آن آغاز مي‌شود.
رئيس جمهوري اسلامي ايران همچنين از اختصاص 400 ميليارد تومان براي حمايت از طرح‌هاي توليدي و اشتغالزا و اختصاص 400 ميليارد تومان ديگر براي اجراي 28 طرح صنعتي در استان گلستان خبر داد.
احمدي‌نژاد اظهار داشت: كارخانه فولاد گلستان نيز مراحل نهايي را طي مي‌كند و در آينده‌اي نزديك اين كارخانه به بهره‌برداري مي‌رسد.
به گفته وي تا قبل از دولت نهم تعداد كارخانه‌هاي استان 667 كارخانه بوده است كه در پنج سال گذشته بيش از 500 كارخانه جديد در كشور احداث شده است.
وي افزود: مجموع سرمايه‌گذاري انجام شده در استان گلستان تا قبل از دولت نهم 136 ميليارد تومان بوده است كه در پنج سال اخير 385 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري صورت گرفته است.
رئيس جمهوري اسلامي ايران گفت: همچينن مجتمع پتروشيمي گلستان نيز مصوبه نهايي تامين اعتبار ارزي‌اش در چند روز گذشته صادر شده است و مردم استان به‌زودي شاهد راه‌اندازي اين مجتمع هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.